.

این وبلاگ فقط جهت کمک به همکاران اطلاع رسانی میباشد وجنبه تبلیغاتی ندارد.

گواهی امضا

قابل توجه همکاران محترم

نظر به اهمیت گواهی امضای الکترونیک و افزایش کاربرد آن در بخش های مختلف الکترونیک کشور اعم از اظهارنامه های مالیاتی و مشاورین املاک و ثبت سفارشات و در آینده نزدیک بانکها و موسسات مالی و اعتماد به دفاتر اسناد رسمی و محول نمودن این مهم به جامعه سردفتری کشور لازم است همکاران از این فرصت پیش آمده و بدون توجه به منافع مادی ان نسبت به تجهیز دفاتر تحت تصدی به مجوز صدور گواهی امضای الکترونیک اقدام نمایند تا عموم مردم با مراجعه به دفاتر به ظرفیتها و توانائیهای دفاتر اسناد رسمی پی برده و با خدمات جامعه سردفتری کشور بیشتر آشنا و از این طریق استقبال از سند رسمی با رشد فزاینده روبرو گردد البته بنده اذعان دارم از نظر مادی حق الزحمه صدور گواهی ناچیز و هزینه گواهی و توکن برای سردفتر را در حال حاضر در مدت اعتبار یکساله جوابگو نیست ولی لازمه به روز شدن و انتقال وظایف و صلاحیتهای جدید ایجاب مینماید هزینه های مادی و معنوی و مشکلات ناشیه را بپذیریم ...

اطلاعیه کانون سردفتران در کارتابل همکاران عزیز گذاشته شده که عنایت فرموده در همان بخش نسبت به درخواست و اخذ مجوز اقدام فرمائید و از همکاران وبلاگ نویس استدعا دارد جهت اطلاع عمومی مردم و سران دفاتر اطلاعیه را در وبلاگ و وب سایتهای حوزه سردفتری منتشر فرمایند

متن اطلاعیه دفتر RA و روابط عمومی کانون بشرح زیر میباشد:

 همکارانی که تاکنون اقدام به اخذ گواهی امضای الکترونیک ننموده اند می توانند جهت ثبت نام به آدرس www.notarycenter.ir مراجعه نمایند تا در مرحله اول نسبت به صدور گواهی و در مرحله دوم نسبت به فعال سازی تصدی ایشان اقدام شود.

نظر به اینکه براساس توافق انجام شده با مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت،معدن و تجارت، سازمان امور مالیاتی کشور و کانون سردفتران و دفتریاران مقرر شده است اشخاص حقوقی اظهارنامه مالیاتی خود را پس از دریافت امضای الکترونیک -که توسط دفاتر اسناد رسمی ارایه می گردد- ارسال نمایند، لذا از کلیه همکارانی که که واجد شرایط تصدی صدور گواهی امضای الکترونیک هستند تقاضا می شود تا درخواست خود را صرفا از طریق صندوق پستی خود در پرتال کانون فقط برای "دفتر امضای الکترونیک" ارسال فرمایند.

واجد شرایط تصدی بدین معناست که لازم است ابتدا به سایت مورد اشاره (www.notarycenter.ir) مراجعه نمایید و پس از آن تقاضای خود را در صندوق پستی دفتر گواهی امضای الکترونیک در پرتال کانون قرار دهید. همچنین از زمان ثبت نام تا زمان ایجاد تصدی، حدود یک هفته الی ده روز زمان لازم است.

همکارانی که از قبل در صدور گواهی الکترونیک همکاری داشته اند نیازی به ارسال درخواست جدید نخواهند داشت و جزء فهرست ارسالی به سازمان امور مالیاتی تلقی خواهند شد.

منبع ازوبلاگ استاد عزیزمان سردفتر دفترخانه 3 یزد

نویسنده : سردفتر مهرداد عزبدفتری : ۱:٠۱ ‎ب.ظ ; یکشنبه ٢۱ خرداد ۱۳٩۱
Comments نظرات () لینک دائم