.

این وبلاگ فقط جهت کمک به همکاران اطلاع رسانی میباشد وجنبه تبلیغاتی ندارد.

اطلاعیه راه اندازی مرکز پیگیری و نظارت بر خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد

نظر به اینکه در اجرای بند «و» ماده 46 و بند «م» ماده 211 قانون برنامه پنجم توسعه کشور مبنی بر الکترونیکی نمودن کلیه مراحل نقل و انتقالات و ثبت اسناد رسمی و املاک، هم اکنون در گام نخست سامانه استعلام الکترونیکی ملک، راه اندازی و روزانه ها ده ها هزار استعلام و پاسخ استعلام به صورت الکترونیکی در 31 استان کشور از طریق این سامانه مبادله می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در آینده ی نزدیک مراحل بعدی اصلاح فرآیندها به منظور کاهش مراجعات و ارایه خدمات در محیط مجازی اجرایی خواهد شد، لذا به منظور پاسخگویی سریع به متقاضیان و رفع مشکلات احتمالی آنان، مرکز پیگیری و نظارت بر خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تاریخ 15/8/91 آماده دریافت شکایات، اطلاعات و نظرات هموطنان گرامی و اطلاع رسانی در زمینه استعلام الکترونیکی و سایر خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق شماره تلفن های گویای  8-66749125-021  و سامانه پیام کوتاه به شماره 201212 و درگاه الکترونیکی (پورتال) سازمان به نشانی www.ssaa.ir  می باشد.

نویسنده : سردفتر مهرداد عزبدفتری : ٩:۳٥ ‎ق.ظ ; چهارشنبه ٢٤ آبان ۱۳٩۱
Comments نظرات () لینک دائم