.

این وبلاگ فقط جهت کمک به همکاران اطلاع رسانی میباشد وجنبه تبلیغاتی ندارد.

شروع اخذ اثر انگشت در دفاتر اسناد رسمی استان از سوم آبان ماه

به اطلاع میرساند طبق اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دفاتر اسناد رسمی استان آذربایجانشرقی از تاریخ سوم آبان ماه 1394 مکلف به اخذ اثر انگشت به هنگام اخذ شناسه و امضائات اسناد میباشند و در صورتیکه دفترخانه ای مجهز به دستگاه اسکنر نباشد توانایی تکمیل اسناد و اخذ امضائات را نخواهد داشت.

جهت مزید استحضار همکاران اعلام میدارد دستگاههای خریداری شده در حال ترخیص از گمرک تهران میباشد و به محض اتمام مراحل ترخیص نصب آن شروع خواهد شد.

به لحاظ ضیق وقت و اهمیت موضوع تاکید میدارد همکاران محترم در جلسه روز چهارشنبه 29 مهر حضور داشته باشند تا در جریان آخرین اطلاعات و آموزشهای لازم قرار بگیرند و جلسه دیگری تا اطلاع ثانوی در مورد اسکنر اثر انگشت تشکیل نخواهد شد.

کانون در قبال دفاتریکه دو اقدام زیر را انجام نداده اند مسئولیتی ندارد:

1- واریز هزینه خرید دستگاه و 

2- تحویل دادن اصل فیش بانکی.

متن بخشنامه 

سردفتر محترم دفترخانه اسناد رسمی شماره ................ شهرستان ........

سلام علیکم

بازگشت به نامه شماره 94/124954 مبنی بر راه اندازی سیستم اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت آنی در تاریخ 1394/08/03، بدینوسیله اعلام می دارد تا تاریخ فوق می بایست مبادرت به تهیه و نصب دستگاه اخذ اثرانگشت در دفترخانه فرمائید. چنانچه تاتاریخ مذکور تجهیزات مربوطه به شرح ذیل نصب نگردیده باشد امکان تنظیم و تایید نهایی اسناد برای سردفتر میسر نخواهد بود. دستگاه هایی که امکان کار با سامانه ثبت آنی را دارا می باشند به ترتیب حروف الفبا به شرح  ذیل می باشد:

1-futronic

2-gss

3-suprima

4-virdi

نویسنده : سردفتر مهرداد عزبدفتری : ٦:٢٤ ‎ب.ظ ; سه‌شنبه ٢۸ مهر ۱۳٩٤
Comments نظرات () لینک دائم